من ... تو ... باران


هر چی بخوای هس


باران باشد... 
تو باشى 
و يک خيابان بى انتها 






.. 


من ميرم خونه چون مريض ميشم 
والا هيچم ازين قرتى بازيا خوشم نمياد 
از آمپولم ميترسم. 
والا-_- 
بيکارم مگه 



نظرات شما عزیزان:

فرزانه
ساعت19:10---5 ارديبهشت 1394
منم باهات موافقم!

مارو چ ب عشخولانه!

خخخخخخخ
پاسخ:خخخخ والااااااااااا :)))))))))


ka.ku
ساعت17:27---4 فروردين 1394
حالا که گفتم یه کاری کن



اهااا پس خاله جون من دو ماه ازت بزرگترم اوکی فهمیدم
حالا میگم این دو ماهو وللش چن سانت قدم کوتا تره؟؟؟؟
پاسخ:بیشین مینین باووو ن عیزم کوچیکتری...خخخ نمیدونم والا نردبوم


ka.ku
ساعت19:46---19 اسفند 1393
عمو فدات شه تو کاری نکن خخ

خاله من چن سالمه؟؟؟؟
پاسخ:تو نمیگفتیم کاری نمیکردم :)) دوماه از من کوچیک تری:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))


ka.ku
ساعت17:49---2 اسفند 1393
دیگه این کارو نکن میخوره تو ذوق ملت خخ


خاله جون؟
پاسخ:ملتا نخوره تو ذوقشون من چ کنمممم :))))))))))) جانه خاله؟:))


ka.ku
ساعت22:49---9 بهمن 1393
داریییییووووووووووووووووووش

داشتم خیلی با احساس میخوندم یهوو خورد تو ذوقم

عجب حالا میزنی تو ذوق من؟؟ دارم برات خخ
پاسخ:خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ اخی گریه نکن حالا خاله جون:)))))))))9 خخخخخخخخ


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





/ پنج شنبه 9 بهمن 1393 / 11:16 / Κσ§ΑΓ /